Opgelost:
Storing VoIP Telefonie
Impact op: Hosted VoIP Platform
20-09-2016 17:08

De storing van de SIP trunks voor inkomend en uitgaand telefoonverkeer is sinds 12 uur vanmiddag opgelost. De oorzaak had te maken met packet loss in een extern netwerkcomponent van onze SIP trunk leverancier.

Meer informatie over de precieze oorzaak ontbreekt momenteel, zodra wij die ontvangen zullen we deze informatie met onze relaties delen.

Update:
Storing VoIP Telefonie
Impact op: Hosted VoIP Platform
20-09-2016 12:08

Inkomende en uitgaande telefoongesprekken zijn weer grotendeels mogelijk via de SIP trunks. De situatie in het netwerk van onze SIP trunk provider heeft zich gestabiliseerd.

Er volgt z.s.m. een volgende status update.

Storing VoIP Telefonie
Impact op: Hosted VoIP Platform
20-09-2016 11:02

We ondervinden momenteel een storing met de SIP trunks waardoor inkomende & uitgaande  gesprekken niet altijd mogelijk zijn. Er wordt met de hoogste prioriteit aan gewerkt. Er volgt z.s.m. een status update.