• RSS
  • Twitter
  • Systemec Facebook
Onderhoud hosted Xelion VoIP platform
Impact op: hosted Xelion VoIP klanten via Systemec
14-03-2017 22:00

Dit onderhoudsvenster heeft betrekking op klanten welke de hosted VoIP (telefonie) dienst afnemen. Tijdens dit onderhoudsvenster wordt het Xelion 6 platform bijgewerkt naar update 17.

Deze update bevat o.a. de volgende verbeteringen:

  •  Ondersteuning voor doorverbinden van gesprekken via de Xelion App (voor iOS en Android).
  • Uitbreiding van de Xelion API waardoor het koppelen met een CRM pakket sterk wordt vereenvoudigd. Bijv. automatisch openen klantenkaart bij inkomend gesprek, synchronisatie adresboek, bellen vanuit CRM applicatie. CRM's welke o.a. ondersteund worden zijn Accountview, AFAS Profit, Exact Synergy, Microsoft AX Dynamics, Salesforce, Superoffice.
  • Mogelijkheid om via FTP CSV bestanden van adresboeken automatisch te importeren.
  • Speed Dial voor exclusieve hotdesking functie.
  • Status van je primaire lijn wordt getoond op Yealink toestel (niet storen, doorschakeling, hotdesking, naam).
  • Bij activeren van DND (niet storen) op een Yealink toestel wordt dit ook doorgevoerd op persoonlijke telefoonlijn.
  • Bredere ondersteuning van Yealink toestellen.
  • Verbetering van diverse automatische rapportages. Mocht u automatische rapportages willen ontvangen neem dan even contact met ons op.
  • Diverse bug en security fixes.

Wilt u meer weten of  de volledige release notes bekijken? Neem even contact met ons op.

Tijdens de update wordt de verbinding tussen de softphones en tenant tijdelijk verbroken. Na de installatie moet de softphone opnieuw opgestart worden zodat de laatste versie automatisch wordt opgehaald.