• RSS
  • Twitter
  • Systemec Facebook
Upgrade Online Backup platform
Impact op: Online Backup webportal
08-03-2016 08:00

Gedurende dit onderhoud is de management console via https://backup.systemeccloud.nl/ niet beschikbaar. Lopende en geagendeerde backups blijven gewoon actief en ondervinden geen hinder van deze werkzaamheden.

Met deze upgrade naar Acronis versie 5.0 software komen de volgende verbeteringen beschikbaar:

  • Mogelijkheid om recover actie uit te voeren naar nieuwe VM binnen vSphere of Hyper-V.
  • Run VM direct vanuit backup zonder volledige restore.
  • Aplication aware backup voor VM's (Microsoft Exchange, SQL en Active Directory).
  • VM Flashback (incremental restore). Restore van allleen veranderingen sinds huidige VM status en laatste backup.
  • Verbeterde weergave en integratie van vSphere en Hyper-V backup taken.
  • Verbeterde inzage over backup status van afgelopen 7 dagen in management console.
  • Update van client agent.
  • Toevoeging van Acronis Backup tray icon op de client zodat gebruikers inzage hebben in de taken.
  • Mogelijkheid om een enkelvoudige backup te verwijderen.
  • Diverse bugfixes.

Na afronding van deze werkzaamheden komt een update van de agent via het management console beschikbaar waarmee u zelf eenvoudig deze kunt bijwerken.