Opgelost:
RFO - Storing Ziggo Glasvezel
Impact op: Glasvezelverbinding van Systemec via het Ziggo-netwerk
05-11-2020 15:24

Inmiddels zien wij alle lijnen al weer een tijdje stabiel. De Reason For Outage welke Ziggo aangeeft is dat zij uiteindelijk een van de eigen core backbone-routers een restart hebben moeten geven.
Hiermee sluiten we deze melding af. Bij verdere hinder kan er contact worden opgenomen met de supportdesk van Systemec.

Update:
Storing Ziggo Glasvezel
Impact op: Glasvezelverbinding van Systemec via het Ziggo-netwerk
05-11-2020 13:27

Helaas hebben wij tot nu toe niet meer info dan dat Ziggo engineers op locatie de verstoring aan het onderzoeken zijn. Zodra er een update is laten wij dit horen!

Update:
Storing Ziggo Glasvezel
Impact op: Glasvezelverbinding van Systemec via het Ziggo-netwerk
05-11-2020 10:17

Ziggo is nog altijd druk bezig met het onderzoek naar de storing. Verwachte oplostijd is helaas nog niet bekend. Wij updaten dit bericht later...

Storing Ziggo Glasvezel
Impact op: Glasvezelverbinding van Systemec via het Ziggo-netwerk
05-11-2020 08:50

Momenteel ondervinden wij hinder van een storing in het netwerk van Ziggo met mogelijk impact op uw glasvezelaansluiting. Ziggo ziet klant-overstijgende problemen in het netwerk en beschouwd dit als major-incident. Helaas is er nog geen verwachte oplostijd bekend. Meer info zal volgen indien deze beschikbaar is.