• RSS
  • Twitter
  • Systemec Facebook
Onderhoud hosted Xelion VoIP platform (upgrade naar versie 7)
Impact op: hosted Xelion VoIP klanten via Systemec
04-12-2018 22:00

Dit onderhoudsvenster heeft betrekking op klanten welke de hosted VoIP (telefonie) dienst afnemen. Tijdens dit onderhoudsvenster wordt het Xelion platform bijgewerkt naar release 7.
 
De softphone app heeft in Xelion 7 een vernieuwde layout. Functioneel is het grotendeels gelijk. 
 
De Smartphone apps voor Android en IOS zijn volledig vernieuwd. Deze zijn beschikbaar via de app store van het respectievelijke platform.
 
Smartphone app gebruikers dienen na dit onderhoudsvenster de Xelion 7 app te gaan gebruiken, verwijder erna de Xelion 6 app.
 
Mocht u al gebruik maken van de Smartphone app in combinatie met doorschakelbellen via de app, of hier gebruik van willen maken, neem dan even contact op met onze helpdesk.

Xelion 7 bevat daarnaast enkele nieuwe functies en verbeteringen. 
 
De meest recente Xelion 7 handleidingen zijn te vinden via ons helpdesk portal.

Wilt u meer weten of  de volledige release notes bekijken? Neem even contact met ons op.
Tijdens de update wordt de verbinding tussen de softphones en tenant tijdelijk verbroken. Na de installatie moet de softphone opnieuw opgestart worden zodat de laatste versie automatisch wordt opgehaald.